Mes naudojame slapukus, kad turėtumėte geriausią interneto patirtį. Naudojantis mūsų svetaine sutinkate naudoti mūsų slapukus pagal mūsų slapukų politiką.

 


Weleda atstovas
Kruzas Nordic Cosmetics Distribution

Lakūnų g. 30
LT-09130 Vilnius
Lithuania


Sėskite ant dviračio

Du ratai – jokio variklio

Kažkodėl pagalvojote, kad norėtumėte pradėti važiuoti dviračiu, – gal dėl jaudinančio sprinto finišo lenktynėse ar pamatę purviną, bet besišypsantį dviračių kroso dalyvį. Kad ir kokia būtų priežastis, pasirinkimas geras. Važiavimas dviračiu puikiai tinka formai palaikyti, mažiau veikia nugarą ir kitus sąnarius, be to, gali būti ramus šeimos laisvalaikio praleidimo būdas, jei būtent to pageidaujate.

Dviračiu į darbą ar dviračiu be minčių apie darbą

Daugelyje miestų numatyti dviračių maršrutai: vieni tinka poilsiui, kitais galite vykti į darbą. Važiavimas dviračiu į darbą tinka tiems, kurie gyvena patogioje vietoje ir dirba tam pritaikytoje įmonėje. Idealiu atveju darbovietėje jums reiktų dušo ir persirengimo kambario. Jei tokios sąlygos yra, tada važiavimas į darbą kasdien gali tapti jūsų dienos oaze, po kurios sėsite prie savo darbo stalo budresni, mažiau įsitempę ir pasirengę imtis darbų.

Daugiau iššūkių keliantys dviračių maršrutai: kalnų ir bekelės dviračių takai, dviračių kroso su nuotykiais takai. Kai kurie jų skirti profesionaliems dviratininkams, bet nemažai laiko jie prieinami ir mėgėjams.

 

Stimuliuojamasis lengvos skaidrios želė gaivos pojūtis.
Raumenis šildantis masažo aliejus su arnikų ekstraktu.

Jei esate pradedantis dviratininkas, pasinaudokite šiais patarimais, kad patirti nuotykiai su dviračiais skatintų ir vėl į juos pasinerti

1. Turėkite tikslą

Tai neturi būti toli: per parką, aplink kvartalą, palei kanalą ir per tiltą. Būna žiedinių dviračių takų ir bekelės maršrutų. Iš pradžių nepersitempkite. Gera finišuoti jaučiant, kad galėjote dar daugiau!

 

 

 

2. Patikrinkite dviratį

Galbūt jis kurį laiką stovėjo daržinėje arba buvo išnuomotas savaitgaliui. Tiesiog skirkite kelias minutes prieš važiavimą ir patikrinkite, ar padangos pripūstos, ar nekyšo stabdžių ir guolių detalės, ar nėra lūžusių dalių ar kitų pavojų, kurių išvengtumėte viską sutvarkę dar prieš sėsdami ant dviračio.

 

 

3. Apsirūpinkite degalais

Ne dviračiui reikia degalų, o jums. Lengvas maistas, kuriame gausu angliavandenių, 2–3 val. prieš kelionę suteiks jums tiek energijos, kiek reikia, kad iš kelionės gautumėte daugiausia naudos.

 

 

„Man sportas – geriausias būdas atsijungti ir atpalaiduoti smegenis. Manau, kad gaivus oras ir gamta veikia visą savijautą – nuotaiką, energiją, motyvaciją, sprendimus.“

4. Važinėkite su draugu ar drauge

Kaip visada sportuojant, dviračiais važinėtis smagiausia ne vienam. Šeimos išvykos savaitgaliais miesto takais gali būti tokios pat smagios, kaip ir bekelės keliukais miškuose, jei tik turite bendramintį šalia (ar bandantį jus prisivyti!).

 

5. Apšilkite ir atsipalaiduokite

Dviračiu važiuoti, kaip ir visada pradedant sportuoti, reikia iš lėto. Prieš sėsdami ant dviračio profesionalai pasirąžo ir pasimankština, o jūs galite tiesiog pradėti lėtai važiuoti, kad raumenys priprastų prie judėjimo. Galite įsibėgėti (iš pradžių trumpais nuotoliais), o artėdami prie savo tikslo, sulėtinkite ir leiskite raumenims atsipalaiduoti.

 

Panašūs straipsniai

Sportas jums naudingas ir tam neįmanoma prieštarauti.

Kad ir kokia jūsų savijauta būtų iš pradžių, pradėjus judėti skruostai nurausta ir užlieja jausmas, kad gyventi gera.

Aktyvus gyvenimas – laimingas gyvenimas

Kvėpuokite, susikaupkite, siekite rezultatų!

Bene paprasčiausia mankšta – eiti į lauką ir bėgti. Štai 6 patarimai, kaip mėgautis bėgimu dar labiau.

Džiaukitės bėgimu

Prieš sportuodami apšilkite raumenis

Sportiniai masažai skirti ne tik aukščiausios klasės sportininkams. Štai keletas idėjų, kaip padėti sau „sutarti“ su raumenimis.

Paruoškite raumenis