Mes naudojame slapukus, kad turėtumėte geriausią interneto patirtį. Naudojantis mūsų svetaine sutinkate naudoti mūsų slapukus pagal mūsų slapukų politiką.

 


Weleda atstovas
Kruzas Nordic Cosmetics Distribution

Lakūnų g. 30
LT-09130 Vilnius
Lithuania


Kvėpuokite, susikaupkite, siekite rezultatų!

Džiaukitės bėgimu

Jūsų smegenys iš sporto gauna tiek pat naudos, kaip ir kūnas – sportininkai kalba apie meditacinę būseną, kurią pasiekia, kai vienu metu vyksta daug dalykų, o dėmesys sutelkiamas tik į tos akimirkos veiksmą – judėjimą. Tai toji „zona“, apie kurią kalba medalių laimėtojai, bet ji pasiekiama visiems.

Tapkite aktyvus, išlikite sveikas

Aktyvių žmonių sveikesnė širdis, tvirtesni raumenys, jie lengviau palaiko stabilų svorį ir yra mažiau linkę sirgti, pavyzdžiui, kvėpavimo takų ligomis ar cukralige. Vėžiu sergantys žmonės teigia, kad sportas – vienas svarbiausių dalykų, padedančių palaikyti gerą sveikatą, o patyrę insultą, infarktą ar sunkių sužalojimų žino, kad judėjimas – būdas pasveikti.

 

Žinoma, sporto turite imtis su saiku. Neverta vos per kelis užsiėmimus tikėtis iš sofos ir televizoriaus gerbėjo tapti maratono bėgiku, bet aktyvaus judėjimo didinimas palaipsniui ir kasdien gali greitai padidinti ištvermę ir stiprybę net ir niekad to nedariusiesiems.

Gimę bėgioti – sveiki visada

Jei jums labiausiai patinka bėgioti, turime keletą ekspertų patarimų, kaip išvengti sužeidimų ir iš bėgimo gauti daugiausia naudos.

Įsigykite gerus batelius

Geri bateliai nereiškia madingų prekių ženklų, bet jie greičiausiai bus brangūs. Tai puiki investicija, nes šie bateliai nuo traumų apsaugo ne tik jūsų pėdas, bet ir kelius, klubus bei stuburą. Pasikonsultuokite specializuotoje bėgikams skirtų prekių parduotuvėje ir pamatysite, kaip konsultantai stebi jūsų eiseną ir judėjimą, kai matuositės batelius. Klausykite, ką jie sako, nes greičiausiai jie ir patys bėgioja. Turite rasti batelius, kurie atitinka jūsų biomechanines savybes, o įsigiję juos pasižymėkite, kada pirkote. Batelius reikia keisti naujais nubėgus 800 kilometrų.

Keliaukite lengvai

Bėgiojimas puikiai tinka minimalistams – galite vilkėti senus šortus ir mokyklinę liemenę ar bėgioti skirtas kelnaites ir marškinėlius, ant kurių užklijuotas 8 deš. roko dievuko atvaizdas. Kam tai rūpi? Tiesiog jauskitės patogiai. Jums reikia tik buteliuko vandens (net jei bėgiosite trumpai, jūsų kūnui jis būtinas). Galite buteliuką prisisegti prie liemens tam skirtu diržu. Jei į bėgiojimą pradėsite žiūrėti rimtai, gal norėsite įsigyti ir laikrodį su chronometru. Štai ir viskas – eikite į lauką ir bėkite!

Registruokite žurnalą

Nors iš pradžių tikriausiai bėgiosite labai nedaug, bet žurnalo pildymas suteikia didelę motyvaciją. Ar toli nubėgote ir ar dažnai bėgiojote pirmaisiais mėnesiais? Pažiūrėkite, ką galite dabar! Pasižymėkite grupinių bėgimų ar varžybų, kuriose norite dalyvauti, tvarkaraštį ir susiplanuokite treniruočių režimą, kad tinkamai pasiruoštumėte. Nebūtina laimėti, bet judėjimas tikslo link yra puikus būdas didinti savo pajėgumus.

Didinkite apimtis pamažu ir ilsėkitės

Siekdami didinti ištvermę, būkite realistai – ekspertai rekomenduoja per savaitę nubėgtus kilometrus didinti daugiausia 10 procentų. Jei jums tai per daug, parinkite sau tinkamą tempą. Nuolat sportuojantys žmonės žino protingo poilsio svarbą reguliarių treniruočių tvarkaraštyje. Laisvadienis leidžia raumenims atsigauti ir net suteikia naujos energijos vėl pradėjus sportuoti.

Įsiklausykite į savo kūną

Jūsų kūnas pasakys, kada bus gana. Problemos prasideda nuo nedidelio diskomforto, ir jei į tai rimtai nežiūrėsite, jūsų tempas gali pakrikti ir rizika susižeisti kilti kitoje vietoje. Jei kuriam laikui tenka sporto atsisakyti, imkitės nedidelį poveikį turinčios alternatyvos –plaukimo ar stacionaraus dviračio. Taip galėsite palaikyti raumenų tonusą ir lankstumą, nukreipti krūvį nuo pažeistos vietos.

Mėgaukitės malonia savijauta

Sportuodami jaučiatės gerai ir turėtumėte mėgautis teikiama nauda. Pabėgiojus jus užlieja teigiama energija ir užtarnauto poilsio poreikis. Atsigaivinę ir nusiprausę dušo žele „Weleda Sport“ su arnikomis galite prisėsti, pailsėti, galbūt šiek tiek užkąsti ir išgerti. Tai – jūsų laikas ir jūs jo nusipelnėte!

Panašūs straipsniai

Sportas jums naudingas ir tam neįmanoma prieštarauti.

Kad ir kokia jūsų savijauta būtų iš pradžių, pradėjus judėti skruostai nurausta ir užlieja jausmas, kad gyventi gera.

Aktyvus gyvenimas – laimingas gyvenimas

Du ratai – jokio variklio

Jei norite stiprinti širdį ir plaučius, bet nepageidaujate didelės apkrovos, imkitės dviračio ir mėgaukitės lėtesniu keliavimo tempu.

Sėskite ant dviračio

Prieš sportuodami apšilkite raumenis

Sportiniai masažai skirti ne tik aukščiausios klasės sportininkams. Štai keletas idėjų, kaip padėti sau „sutarti“ su raumenimis.

Paruoškite raumenis