Mes naudojame slapukus, kad turėtumėte geriausią interneto patirtį. Naudojantis mūsų svetaine sutinkate naudoti mūsų slapukus pagal mūsų slapukų politiką.

 


Weleda atstovas
Kruzas Nordic Cosmetics Distribution

Lakūnų g. 30
LT-09130 Vilnius
Lithuania


Aktyvus gyvenimas – laimingas gyvenimas

Atsipalaiduokite ir patirkite, kaip sportas padeda suartėti su savimi

Sportavimas geros nuotaikos veiksnių sąraše užima aukštą vietą, o jei kada esate dalyvavę treniruočių programoje, žinote, ką reiškia jausti „pakylėjimą“ po sporto. Gydytojų tyrimai patvirtino, kad aktyvus judėjimas teigiamai veikia depresiją, ypač tai naudinga, jei energingai judama lauke. (Daugiau apie tyrimus skaitykite čia ir čia.) Sportuojant taip pat bendraujama – draugija, kartu einantis partneris, grupė žmonių aplink mus: visi šie veiksniai suteikia mūsų gyvenimui ši tą, ko netenkame skirdami didelę laiko dalį tik darbui.

Ėjimas, keliavimas pėsčiomis, žygiavimas – kaip bepavadintum – ėjimas į priekį laukinėje gamtoje teikia naudą. Lauke praleistas laikas leidžia savo pojūčiais įvertinti aplinkinį pasaulį. Atitrūkę nuo mašinų ir atviri pojūčiams, išgirstate daugiau garsų, pajuntate laukinių gyvūnų judesius, vėjo ar lietaus prisilietimą, dangaus platumą ar vaizdą nuo kalno viršūnės, pasiekę savo tikslą.

Leiskite smegenims pailsėti

Nenuvertinkite sveiko poveikio savo mintims, kurį suteikia pabėgimas nuo karštligiškos rutinos. Kai kurie žmonės suvokia, kad vaikščiodami išsprendžia problemas arba jaučiasi labiau pasirengę grįžti prie to, kas anksčiau atrodė neįmanoma. Tai nėra sąmoningi dalykai – dirbdamas kūnas duoda smegenimis laiko pailsėti, apmąstyti ir išspręsti galvosūkius.

Jei ruošiatės iškylauti gamtoje, pateikiame 4 patarimus, kad jūsų įspūdžiai būtų 100 proc. malonūs

1. Būkite su kitais

Ėjimas į žygį su draugu ar maža grupe bendraminčių malonumą padidina dvigubai: su kitais žmonėmis planuojate maršrutą, kartu priimate sprendimus ir dalijatės darbais, jei liekate stovyklauti nakčiai. Gražūs vaizdai dar labiau suintensyvėja, kai šalia jūsų yra dar kažkas, kam galite juos parodyti, be to, taip saugiau – jūs turite, kas jums padėtų, jei prireiktų pagalbos. Po žygio, o gal praėjus kelioms savaitėms ar metams, bus žmonių, su kuriais galėsite pasikalbėti ir prisiminti iššūkius bei svarbiausias kelionės akimirkas.

2. Planuokite saugumą

Pasiimkite būtiniausius daiktus saugumui užtikrinti – pirmosios pagalbos rinkinį, vandens, truputį energijos suteikiančių užkandžių ir vandens nepraleidžiančių drabužių. Prieš išvykdami, pasakykite kam nors, kur vykstate ir kada planuojate grįžti. Taip, jei kas nutiktų, greitai būtų sureaguota. Pasidomėkite orų prognoze ir būkite pasirengę keisti planus, jei oras suprastėtų – gal rasite trumpesnį ar žemiau esantį maršrutą lygia vietove, kuris teiktų ne mažesnį malonumą. Pajudėkite anksti, kad kuo ilgiau džiaugtumėtės dienos šviesa ir galėtumėte neskubėti.

3. Gerbkite gamtą

Jei einate pažymėtu maršrutu, laikykitės kelio. Taip sumažinsite žygių keliamą eroziją ir nesumindysite trapių augalų, ant žemės lizdus sukančių paukščių ir po žeme esančių urvų. Visada įsitikinkite, kad tikrai užgesinote laužą vandeniu ir žemėmis, o, esant sausoms oro sąlygoms, laužo nekurkite visai. Miškų gaisrai padaro bene daugiausia žalos gamtai, o daugumą jų sukelia nerūpestingi stovyklautojai ir žygeiviai. Žinoma, šiukšles išsineškite – niekas nenori matyti plastikinėmis pakuotėmis užterštos aplinkos. O maisto ar kitų natūralių produktų atliekos turi būti švariai užkasamos.

4. Pasilepinkite

Ėjimas yra malonumas, o nedidelės vaišės tikrai padės eiti ilgu keliu – šokolado plytelė, puodelis kavos ar net gurkšnelis viskio prisėdus pasigėrėti vaizdu – visa tai suteikia auksinei akimirkai dar daugiau švytėjimo. Dienos pabaigoje pasilepinkite: atsigaivinkite dušo žele „Weleda Sport“ su arnikomis ir pajuskite, kaip atsipalaiduoja įsitempę raumenys.

 

Apie žygius galima labai daug kalbėti, bet juos reikia atrasti patiems. Išbandykite vieną paprasčiausių sporto rūšių ir mėgaukitės teikiama nauda. Paprastas buvimas su gamta ir išbandymas jūsų kūnui – štai kodėl taip gera eiti.

Stimuliuojamasis lengvos skaidrios želė gaivos pojūtis.
Raumenis šildantis masažo aliejus su arnikų ekstraktu.

Panašūs straipsniai

Kvėpuokite, susikaupkite, siekite rezultatų!

Bene paprasčiausia mankšta – eiti į lauką ir bėgti. Štai 6 patarimai, kaip mėgautis bėgimu dar labiau.

Džiaukitės bėgimu

Du ratai – jokio variklio

Jei norite stiprinti širdį ir plaučius, bet nepageidaujate didelės apkrovos, imkitės dviračio ir mėgaukitės lėtesniu keliavimo tempu.

Sėskite ant dviračio

Prieš sportuodami apšilkite raumenis

Sportiniai masažai skirti ne tik aukščiausios klasės sportininkams. Štai keletas idėjų, kaip padėti sau „sutarti“ su raumenimis.

Paruoškite raumenis